Бізнес-конференція: перезавантажитися і подивитися на майбутнє по-новому!

Бізнес-конференція: перезавантажитися і подивитися на майбутнє по-новому!

Співробітники Компанії ППФ відвідали Бізнес-конференцію EUROIZOL 2018.

Що чекає світ в найближчому майбутньому, до чого готуватися і як добитися успіху? Як перевершити конкурентів і розвиватися? Про це розповіли запрошені на конференцію стратегічний і маркетинговий консультант №1 в Україні Андрій Длигач і один з найзначиміших в Україні фахівців з розвитку бізнесу Ігор Гут.

Понад 300 учасників Бізнес-конференції EUROIZOL 2018 з усієї України пройшли випробування на міцність сталих уявлень про майбутнє і розуміння конкурентоспроможності.

"Якщо ти чиниш опір майбутньому або "ведеш війну" з ним - майбутнє тебе змете", - стверджує Андрій Длигач, людина, на рахунку команди якого більше ніж 1800 реалізованих проєктів у сфері стратегічного і маркетингового управління. На думку Андрія, сьогодні більшість процесів не підвладна законам економіки. Бізнес-процеси настільки ефективні, наскільки вдалося навчитися ними управляти на добре вивченій території. Але щоб грамотно та ефективно управляти необхідно регулярно звіряти свою картину світу з реальністю.

Тільки з картиною реального стану справ і критичним мисленням є сенс шукати ідеї, тестувати їх на практиці й розраховувати на успішне застосування. Капітал нового часу - це здатність діяти інакше, довіра, креативність і співтворчість, тобто уміння знаходити партнерів, встановлювати з ними довірчі стосунки та спільно вирішувати завдання і реалізовувати проєкти.

Ігор Гут, своєю чергою, призвав поважніше вивчити свої бізнес-моделі, які, можливо, вимагають серйозних системних змін і змін. Бізнес це як гра, в якій риски обмінюються на прибуток. Але тільки риски гарантовані, а прибуток ні. Тому уся увага керівника має бути сфокусована на створенні конкурентоспроможності компанії, її продуктів і підвищенні ефективності бізнес-моделі.

Конкурентоспроможність, залежно від ринку, може будується на мізках і таланті людей, які створюють інноваційні продукти, на інвестиціях в технології, які мінімізують витрати, на постійному підвищенні лояльності у взаємовідносинах з клієнтом і тому подібне.

"Нам дуже важливо надихнути наших партнерів на зміни, які підвищать ефективність їх бізнесу і дадуть упевненість в майбутньому. Це була вже четверта бізнес конференція у рамках програми підвищення ефективності бізнесу партнерів. Цього разу ми запросили спікерів з колосальним особистим досвідом побудови бізнес-моделей і прогнозуванням майбутніх економічних і ринкових трендів.

Упевнений, що багато учасників замислилися про ті кроки, які треба вчинити, щоб бути успішними в майбутньому", - говорить директор по маркетингу компанії EUROIZOL Глухов Віталій.

Покрівельні матеріали

Альтернативна енергетика

Фасадні матеріали

Паркани та огорожі

Все для фундаменту

Будівельні матеріали